2010-12-07

Nu är jag tillbaka på bloggen, har haft tre späckade dagar och har inte hunnit att skriva någonting. Helgen var supertrevlig, dock lite mycke vin kanske. Fredagen spenderade jag hos Elli med lite vin och sedan utgång vilket var en härlig kväll. På lördagen var jag hos Carro på kvällen och drack vin med henne och Jessika, även lite sing star fick vi in där. Söndagen bestod utav massa bak hos mammsen och det var en riktigt trevlig dag. Mamma följde även hem på kvällen för att sova här, mitt i natten fick vi vakna för att bege oss till Ullared. Min första resa dit, premiär på Ullared och jag är såld, blir dock lite nervöd när det är så mycke folk och du inte kan ta dig fram men vi hade tur med folket tydligen.
Kom hem sent och idag har jag jobbat och julpyntat hela lägenheten och jag kan säga att jag är supernöjd med mina köp på Ullared! Har precid varit och kikat på Sanna när hon hade dansuppvisning och hon är riktigt duktig, även fler grupper och vad kan jag säga , hur sött är det inte när 6-8 åringar står och dansar Beyonce - single ladies.
Jag har ju heller inte tänkt på mina personliga sanningar men  för att komma ikapp lite grann så bjuder jag på tre stycken idag eftersom vi är så nära jul ;)

En till töntig rubrik men jag tar med den ändå så jag inte hoppar över någon.
Det här hade jag på mig idag: Jag tänker inte gå tillbaka till söndagen för det kan jag inte komma ihåg vad jag hade på mig då så det får bli en uppdatering från idag :) Imorsse tog jag på mig min hräliga morgonrock i följd av mina mjukisbyxor och min underbara mjukiströja jag köpte på Cubus. Till jobbet hade jag jeans,en tröja och en stor stickad tröja över, hehe känns så töntigt att sitta här och skriva men jag har ju faktiskt lovat och jag vet ju att de finns vissa som vill ha alla dessa sanningar.

I min handväska: Vilken tur att jag rensade min väska idag annars kunde detta bli pinsamt ;) Jag har bla. min mp3,lipsyl,plånbok,vantar,nycklar och lite annat skräp som jag inte vet av såhär men inget av värde åtminstonde.

Jag har ju tre stycken idag men den tredje tänker jag skriva i ett eget inlägg för det är en rubrik som står mig nära hjärtat och jag vill ge all min uppmärksamhet på denna rubrik!
Jag tänker iaf bjuda på några bilder från baket :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0