2010-12-07

Mina syskon:

Markus "Macke" Pettersson:
Det första syskonet som kom efter mig var denna älskade pojke. Vi har växt upp tillsammans då han bara är två år yngre än mig och vi har lekt,bråkat,tjaffsat men ändå är vi där vi är idag! Du är den som jag har den starkaste relationen till då du är mitt enda riktiga helsyskon, du har alltid stått vid min sida och har alltid ställt. När vi va små lekte du me mig och min vänner sedan fick du egna vänner och då blev du tuffare dock inte när du va me mig själv. Sedan växte du upp och började lumpen och fanns alltid där om jag behövde skjuss eller något du kunde hjälpa till med. Du är en underbar,snäll,omtänksam människa och rättar dig oftast efter andras behov. Nu har du växt upp och flyttat hemifrån med en tjej och är uppei ditt men oftast har du ändå tid för din lilla syster som ibland vill ha din hjälp! Tack Markus, Jag älskar dig!



Elin Esseteg: Näste på ingång är denna söta tjej, inte alltid så lydig som liten men man kunde ändå aldrig något annat än att tycka om dig. Det fanns gånger då jag bara ville att du skulle försvinna när du hade klippt sönder mina verk från skolan men idag kan jag inte tänka mig ett liv utan dig. Du har blivit stor och jag kan inte tänka mig att du faktiskt är så mogen som du har blivit och när jag va i din ålder tyckte jag att jag va vuxen men där hade jag fel du är långt från vuxen men du har ändå blivit stor. Jag älskar dig !

Sanna Pettersson: Jag kommer ihåg när du va liten och jag tyckte du såg ut som en liten prinsessa, du var så söt och det kan ingen annan säga något annat om. Nu känner jag mig som en dålig syster men det har sina anledningar och jag ångrar att det inte kunde blivit på ett annat sätt. Du är nu 9 år och en jätteduktig dansare, fick en chock när jag träffade dig efter så lång tid och du hade växt och hade fullt upp med skolan och vänner och jag hoppas du vet att jag alltid kommer finnas där för dig. Jag älskar dig!


Melwin Esseteg: Älskade lilla skitunge, så liten och så söt kommer jag ihåg dig när du kom hem från BB. Jag kommer ihåg att jag hade haft tjejkväll och de va kvar när du kom på morgonen och hade jag inte vetat vilka dina föräldrar varit så hade jag trott att du hade en annan härkomst så mörk som du va. Vi kikade på inspelade band häromdagen och jade nästan glömt bort vilken häftig kille du va när du va liten och hur söt du var, riktigt söt precis som ett reklambarn.
Nu är du 6 och lillgammal och helcool, när ingen ser så är du världens mysigaste kille och Jag älskar dig för de!


Tindra Pettersson: Allt har blivit fel men jag lovar att jag ska finnas där när allt är rätt igen! En go tjeja som alltid har ett leénde på läpparna, du är en av de sötaste tjejerna på hela Jorden. När du är här så slår mitt hjärta några extra gånger jag kan inte förstå hur en en liten tjej som du kan vara så söt och så förståndig. En dag kommer du alltid veta vart du har mig när du blir lite äldre då du bara är 3 nu ;) Jag älskar dig!

Zebastian Pettersson: Samma sak som för syrran din så kommer jag alltid finnas där för dig när de står rätt till. En cool söt pojke och jag önskar att jag kunde ha samma relation till dig busunge som jag hade för ett tag sedan. Men jag lovar dig att det kommer bli så och det allra bästa med dig är att du är så otroligt lik din far vilket får mig att rysa inombords. Jag älskar dig skitunge!

-vill inte glömma någon så jag vill ge dig en liten rubtik då jag aldrig fick träffa dig, Martin Esseteg, sov sött-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0