2010-12-04

Utvilad? Nej Seg? Ja
Jag hade en underbart rolig kväll igår, jag bestämde mig för att åka till Elli och dricka vin och kolla på Idol. Jag är dock besviken på svenska folket i hur de röstar men Jay gick ju iaf vidare och det är väl huvudsaken. Kvällen bestod av vin,shots,spel och mycket dans, det var länge sen jag hade så kul! Tack för en trevlig kväll alla medverkande! :)
Imorsse vakna jag och var inte helt piggelin men nu har jag tagit en Ipren och känner mig skapligt bra, ska ta en tur på stan med bästa Carro och se om jag kan hitta något. Jag handla lite saker igår och hon i kassan tyckte om folk som tänkte på sig själva till julen och inte bara la ner tid på andra ;) Och jag får väl ta åt mig och känna mig egoistisk, anledningen är Ullared jag väntar tills dess.
Imorgon blir det en heldag hos älskade mamma, då blir de julbak men de allra bästa med dagen är att Sanna och morfar kommer vara med :) Jag tycker att dessa personliga sanningar är lite tråkiga men när jag är klar med de så kanske jag hittar några andra ;)

Min tro: Hur ska man förklara sin tro? För vissa är det väldigt enkelt, men tro kan ju vara så många saker och jag kan säga att jag ingår inte i någon tro jag är ganska öppen. Men tro kan också betyda hur man ser på livet och vad man tror kommer hända, min tro på världen just nu är att den är påväg att gå under. Det börjar bli riktigt kallt, oliak världskatastrofer händer som inte hände för flera år sedan så min tro är att om några hundra år så går Jorden under. Jag tror också på att du kommer få en chans att träffa de du mist i ditt liv en gång till, inte på samma sätt som vi lever nu tillsammans men jag tror på att man aldrig kommer kunna lämna varandra för på något plan så kommer du alltid att få träffa de du mist en gång till. Hur,var och när har jag ingen tro om men jag tror på att de kommer hända!


Att jag är bra på att babbla är ju ingen nyhet och här har ni bevis på de ;) Jag hade ingen som helst aning vad jag skulle skriva innan så de fick flyta ut som de ville men då vet ni ju att det inte är något jag har suttit och kommit på för att de ska se bra ut utan de kom direkt från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0