2010-12-03

Jag är trött och ska lägga min energi på att bli pigg till kvällen, pizza kanske hjälper? Dagens citat är

Ett ögonblick: Ett ögonblick av lycka kan snabbt förvandlas till en evig smärta. På ett ögonblick kan allt hända och du måste ta vara på allt som händer i ditt liv, ta vara på dig själv,din familj,dina vänner och allt runt omkring dig. På ett ögonblick kan allt detta vara borta och om du inte tar hand om de som står dig nära kan du få ångra dig och denna ånger kommer på ett ögonblick. Det finns många saker som händer på ett ögonblick och många av de kan man inte ens förklara! Jag hade en underbar pappa som jag älskade av hela mitt hjärta och på ett ögonblick var han borta! Ta vara på de runt omkring dig, en dag är de för sent!





Kommentarer
Postat av: mia

Jag älskar hur du förklarar ett ögonblick <3 Så himla fint och sant <3

2010-12-04 @ 12:44:10
URL: http://emiliakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0