2010-12-02

Dagens personliga sanning är Min bästa vän och den frågan kan jag inte svara på men däremot kan jag berätta om Mina bäsat vänner. Jag har ingen lust att skriva om något annat så jag kör på rubriken.

Mina närmsta vänner:

Nathalie Börjesson
Du är en underbar människa och genomgod hela du. Du ställer alltid upp och finns där när jag behöver dig, du fanns för mig när jag hade de svårast och jag kan aldrig glömma hur jag hade gråtit i flera dagar efter att pappa gick bort och så gick jag och mötte dig och jag kunde inte sluta skratta! Den dagen då vi va sjuka tillsammans i lågstadiet tackar jag för, hade de inte varit för den så kanske vi inte hade varit där vi är nu. Det uppkom ett glapp men nu är vi närmre än någonsin. Tack för att du finns!


Jessika Kreivi Tack för att du har varit en trogen vän sedan lågstadiet, dock våran hatkärlek till varandra när vi va små så fann vi varandra. Och jag tror inte att det gick en dag utan att vi umgicks i högstadiet, jag har de tiderna att tacka för! Vi har haft roliga, tråkiga, ledsamma,bråkiga och helt underbara stunder tillsammans och de dagarna bär jag med mig livet ut! Du är underbar!

Elinore Petri Tack vare din älskade kusin Jessika så kunde vi börja umgås och ha flera underbara år framför oss. Jag glömmer aldrig när du bodde hos mig och du var mer eller mindre som en syster och så mycket vi har gått igenom och så mycket som vi har gjort, det går inte ens förklara! Nu står vi här och att vi har kommit såhär långt är underbart, du är en vän att lita på och en vän jag alltid kommer ha! Du är bäst!


Niki Kubatlija En gymnasietid som inte kom till en ände. Även fast vi började umgås sent i livet så har du alltid kommit med goda råd och för mig är du en underbar tjej som står med båda fötterna på jorden. Trots att vi inte träffades förens gymnasiet så kommer vi kunna säga om flera år att vi har varit vänner i all oändlighet. Vi har gått igenom en del och det mesta har varit helt underbart roligt och du är en människa jag kan skratta med och bara vara mig själv! Tack för att du är den du är!


Detta betyder absolut inte att jag inte har fler underbara vänner, dessa fyra underbara tjejer har jag delat mitt liv med en lång tid och de står jag närmast men de finns så många som står vid min sida i vått och torrt som inte har blivit en utav de närmsta ännu! En vänskap är något som kommer med tiden och med lite tålamod kan det bli en vän för livet!



Kommentarer
Postat av: natha

<3<3<3 min finna vän!

2010-12-03 @ 13:44:09
Postat av: Elinore

Vad glad jag blev av att läsa detta!!:) Du om någon är en av de snällaste, goaste, bästa människorna jag känner! Vi kommer alltid ha en speciell relation som du skrev som systrar, älskar tiden när jag var din inneboende vi hade såå roligt då, jag säger bara dansband och hips don´t lie hahaha! Hoppas du vet hur mycket du betyder för mig och att jag alltid kommer finnas här vad som än händer som du skrev i senaste inlägget livet kan ta slut när som och jag kommer aldrig mer bli din ovän! Jag älskar dig sofie pettersson!

2010-12-03 @ 18:08:13
Postat av: niki

Åh vad kul att läsa, verkligen =) Tack!

MEN FÖR FAN VAD ÄR DET FÖR BILD! HAHA!

(just being myself) :P

2010-12-04 @ 22:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0