2010-12-01

Äntligen December, även fast det har kännts som December de senaste veckorna men nu är den här! Eftersom att dagens sanning är hur min dag har varit så skriver jag under rubriken!

Min dag: Min dag började 6.00 imorsse då min klocka ringde och det var dags att stiga upp, jag gjorde iordning mig och gick till bussen där Packe som vanligtvis brukar ta en eller två bussar innan mig stod och frös. Det hade inte kommit någon buss men när jag va inställd på att gå till jobbet så kom de en buss.
Kom till jobbet och förstod att vi skulle gå kort, typiskt när man har tänkt ut alla saker man behöver ordna med, men så kom denna älskade Aino och trodde att hon skulle jobba fast hon va ledig hela dagen så de löste sig på bästa sätt.
Har fixat med aktivitet på jobbet och halva dagen bestod av att sitta med "kontorsarbete"  vilket kan vara ett nöje ibland som omväxling.
Sedan slutade min jobbdag och jag gick förbi hemköp för att handla lite mat och sedan hem och sjunga lite till Lucia så jag lär mig sångerna utantill. Lagade mat och den var färdig när Packe kom hem. Sedan har jag skrivit lite adresser till julkort vilket jag förresten inte har en aning om när man ska skicka? Såg att Packe stoppa i ett tv-spel och skulle spela så nu ligger jag i sovrummet med tv:n på och tänker lägga mig under en filt och vila till tv:n,

That´s my glamorous life ;) ser nog ut som vilken människas vardag som helst!
Pratade med mamma 4 gångar i telefon idag och vi bestämde att det skulle bli julbak på söndag och sedan följer hon med oss hem och sover här. Mysigt att ha mammsen på nattbesök , vi ska ju till Ullared tidigt på måndag och de går inga bussar så vi funderar på taxi!

Nu ska jag sjunka ner i sängen och bara va :) Puss&Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0