2010-04-30

Glad Valborg eller hur man säger får man väl säga idag ;)
Har haft så underliga drömmar, varmt inatt igen, hoppas febern inte kommer tillbaka ikväll det har jag inte tid och lust med. Älskling började klockan fem så klockan halv fem gick jag och la mig i soffan och somna nästan på en gång. Vaknade hastigt av att du stod vid soffan, eller var det bara en dröm ? Jag som trodde de var på riktigt, du stod där med ditt långa blonda hår som varje morgon fönade och kammade när du va yngre.
Vågade inte somna om, men kunde inte hålla ögonen öppna så till slut somnade jag och drömde att vi skulle på fest kul ? kanske hehe, till slut såg jag pappa igen, han stod där igen med sitt långa blonda hår,
jag ville prata med dig och gick in på toaletten för att prata ostört. Men toaletten pappa ? faan va ont de gjorde, du frågad mig om jag ville ställa frågan varför och jag sa att de va så mycke mer än den frågan men jag ställde frågan och du sa " Sofie, jag orkade inte va hungrig mer, jag gick alltid omkring och kunde inte få i mig mat," jag vart arg, var de bara därför ? Fan ta dig, du lämnade fem barn för att du inte hade någon mat , vi kunde hjälpt dig. Du försvann då du förstod att jag inte ville ha dig där,
förlåt pappa, jag vet inte varför jag drömmer såhär, jag vet ju att de inte bara är därför, men är de också varför ? För att du inte hade pengar till mat, jag vill inte ha de såhär mer,

Nu måste jag hoppa in i duschen för snart kommer natha och då har vi massa att fixa, känner mig så stressad...
om jag inte hinner skriva mer så hoppas jag att alla får en underbar Valborg !


Kommentarer
Postat av: Babben

Ha en jättebra valborg och ta det lugnt.Hoppas att du mår bättre snart.<3 <3 <3 Kram

2010-04-30 @ 11:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0