2010-04-29

Jag måste ha nässpray, läppsyl och en hel del vitaminer så jag blir frisk till imorgon. Jag har fått feber och en riktig fökylning :/ Natten har varit varm och äcklig, och kan inte sova nu heller för jag har ingen nässpray och jag kan inte andas med öppen mun.
Jag som hade tänkt att sola, fixa me mat och dricka till imorgon, färga håret på lilla Alexandra och åka på kalas. Jag måste göra allt de här för jag har inte tid med att vara sjuk, även fast alla säger att jag kanske kan skjuta upp de till imorgon, men då har jag ju inte tid då måste jag ju laga maten och städa innan klockan fyra.
Jag får leva på ipren och nässpray så ska min valborg bli bra den me ;)
Lotta skicka precis sms och fråga om jag ville luncha me henne och Lickis, klart jag vill , I have to eat!
Tänkte lägga mig i soffan med min nya korsordstidning och vänta in tiden, har bestämt mig för att vinna en ipod i tidningen, haha töntigt ?
Nu ska jag göra lite varmt te , de tyckte Packe skulle vara bra när jag är sjuk, jag tycker ju egentligen att de är tråkigt me för många blogginlägg utan bilder så jag bjuder på en bild från en tjejkväll, eftersom att jag tror inte Packe har så mycke mer att erbjuda på sin dator ;P






Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker inte att du ska skjuta upp till morgondagen...jag tycker att du ska deligera till dom andra om du inte mår bra.Annars kan det ju resultera i att du inte kan vara med imorgon och det tror jag inte att någon vill. Valet kan ju inte vara så svårt. Ta hand om dig gumman. Love you

2010-04-29 @ 10:37:54
Postat av: niki såklart

Men sofie då!! Du MÅSTE VILA! Annars blir du som jag, sjuk varanann vecka som slutade i lunginflammation. Kroppen behöver vila! Speciellt när du har feber. KRYA PÅ DIG MIN KÄRA VÄN!

2010-04-29 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0