2010-04-29

Nu är denna dag snart slut och den har varit hektisk, och ändå är jag inte färdig till imorgon ?
Har precis varit på kalas, jättegod cheezecake synd bara att jag inte har någon smak, nu får det bli en myskväll i soffan med älsklingen :)
Har precis druckit en varma koppen och smoothie så imorgon måste jag vara frisk!
Har egentligen inget att skriva om, men va ska jag göra när det är hockey på tv:n ;) Men jag tänkte lägga mig under en filt bredvid älsklingen och mysa innan vi ska kolla på V.
Ha en underbar kväll ...

Jag hoppas du vet att det bara blir svårare för varje dag som går Pappa! Såg denne person som ska kalla sig en farfar/morfar/pappa/man/ men som egentligen är ett monster, jag kan inte rå för att jag klandrar honom en del för det somn har hänt. Lilla pappa om du bara hade öppnat dig för det han har gjort, du ska veta att han är hatad utav många.......








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0