2010-04-28

Godmorgon, blir galen på att jag inte kan sova så bra när du går iväg. Har så otroligt ont i halsen och hostar hela tiden, jag vill inte bli sjuk nu ? Det är ju valborg på fredag. Nu är de bestämt att jag ska ha mina små syskon en helg i månaden, det ska bli såå mysigt och jag vill absolut inte tappa kontakten som jag tyvärr redan har gjort med en utav mina systrar.
Idag har de lagt sig lite i ansiktet, äntligen :) jag ser ut som en människa igen. Ska snart äta lite frukost och gå in mot stan,
älskade farmor ringde för en stund sen för och kolla hur de är me mig, jag undrar om de är nån som ringer till henne och frågar hur hon mår ? det känns så dumt att hon har tagit tag i allt och jag har inte gjort ett skit nästan, likaväl som jag inte trodde att jag skulle få ordna min pappas begravning när jag va 22 så tror jag inte att hon va beredd på att fixa en begravning till sin 42-åriga son! 
Det är så många som skriver på fb och jag är så tacksam att de är så många som bryr sig, kan dock bli lite fundersam var de fanns när pappa levde ? Jag blir också fundersam när vissa visste vad pappa skulle göra utan att säga något till oss, eller ringa polisen ? De säger bara " de finns inget man kan göra" 
Om de hade sagt till oss så kanske vi hade kunnat göra något, vi hade kunnat hjälpt pappa så han hade fått de  bättre, jag anklagar ingen men tycker bara att det är så konstigt tänkt !  
Det är många tankar i mitt huvud just nu och jag önskar att jag kunde bli av me hälften !


Kommentarer
Postat av: Lotta

Precis så tänker jag oxå...varför va d ingen som ringde oss???? kram hjärtat mitt <3

2010-04-28 @ 14:25:40
Postat av: kjerstin

Älskade proppen just nu gör jag allt för att försöka lindra för er.du behöver inte käna att du inte hjälper till just nu är jag bara så tacksam för att jag har er alla.Älskar dej

farmor

2010-04-29 @ 14:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0