2010-04-28

Vad är det som händer? Känslorna bara kommer, jag har aldrig känt såhär förut. Jag förstår inte de skulle ju bli en bra dag, allt började när jag kom till stan jag hade ingen lust att shoppa,ingen lust att fika, ingen lust att gå hem, ingen lust att gå och hämta ut bilderna på pappa som jag har skickat efter. Vad är fel?
Gick och gick på stan men gjorde ingenting, pappa om du bara visste vad du har gjort, du har gjort mig så illa, jag blir så arg!
Hann inte komma hem förens jag bröt ihop, vad hände ? Det fanns ingenting på vägen som påminde om pappa ingenting som kunde få mig att tänka på de, varför?
Fick känslor jag aldrig varit med om idag, allt blev svart , jag kunde inte sluta gråta, jag kunde inte andas , faan för dig !
Jag orkar inte mera, ingen verkar förstå va han har gjort, han har ju lämnat oss, är de ingen som förstår de ? Han har inte gått i förväg, vi vet inte va som händer sen vi kanske aldrig mer få träffa honom, så att han har gått i förväg är bara skitsnack!
Och vad är de för vänner som bara sitter hemma och "tittar" på va som händer, är inte de medhjälp ? Kom inte och säg att ni är pappas vänner om ni visste vad som skulle hända, om ni visste vad han gjorde den kvällen, skulle ni kalla er själva vänner när ni bara låter de hända ?
Om min vän planerar självmord skulle jag försöka kontakta familjen, polisen , de spelar ingen roll hur många gånger den här personen har sagt de, är det din vän så ställer du upp. Men ni satt bara hemma och gjorde INGENTING!
Jag anklagar ingen för det som har hänt de va pappas eget val, men däremot vill jag inte att ni ska kalla er hans vänner när ni bara såg på va som hände.....
Jag blir så upprörd,
Pappa, jag är egentligen inte arg på dig jag är bara så himla besviken,









Kommentarer
Postat av: Mia

Åh sofie, förstår dina tankar helt klart. Jag har/haft såna tankar med, varför allt ?. Man vill bara höra en förklaring men den förklringen kommer man aldrig att få höra.



Man får vara besviken arg o ledesen för de han gjort, att han lämnade er på det sättet.



Håller med om det du säger om han "såkallade" vänner som visste hur han tänkte om det här, om man vet de så borde man som sagt hjälpa personen och inte "se" på när de sker eller vänta på när dem får veta att de har hänt. Tycker de är en dålig stil, men som sagt de var Johan som valde detta tyvärr.



Man vill bara ha svar på frågor som man har. Det jobbigast är ju att man inte får svar på dem heller :/.



Ta hand om dig !

2010-04-28 @ 19:10:46
URL: http://miakinna.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tänker på er alla...Jätte fina bilder du har lagt upp



Massa styrke kramar

2010-04-28 @ 20:48:54
URL: http://lexwild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0