2010-04-27

Mitt första inlägg på Blogg.se, jag har inte riktigt lärt mig denna sida ännu jag kände att jag ville byta till en bloggsida som passade mig mera. Jag kan ha fel men de känns som att åldersgruppen på Devote.se är mellan 15-20 och därför bytte jag hit. Så nu ska jag testa och se om denna blogg är något i min smak :)
Eftersom att det säkert är lite nya läsare på denna sida kanske jag ska uppdatera mig lite så ni förstår vad ni läser.
Jag är en tjej som bor i en liten etta i Linköping, 22 år och jobbar som timvikarie på ett ålderdomshem. Har många underbra vänner och en underbar pojkvän. Mina tankar just nu går till min älskade pappa som valde att gå vidare för 4 veckor sedan så det kommer säkert bli en del skrivande om honom.
Vill ni läsa lite mera får ni gärna gå in på www.glamsophie.devote.se !

Nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli färdig, det ser inte lika fint ute idag som det var igår men det blir ändå en dag i stan med Elli. Måste införskaffa mig sommarskor,har rensat i skorna från förra sommaren och fick kasta en hel del. Hittade en superfin jeansjacka igår på H&M, som tyvärr inte går att använda nu eftersom att det inte är så varmt ute idag, typiskt!
Igår kväll blev det Yes man och mys i soffan med älsklingen, har visserligen sett den ett antal gånger men den är absolut sevärd fler gånger än en :)
Nu ska jag springa ner till tvätten och sen äta lite frukost, 
vill bara tacka min kära Lina som hjälpte mig med denna sida ( minisixten.blogg.se ) 


 


 





Kommentarer
Postat av: FasterLotta

men du proppen....låt dej inte luras av d grå vädret...det är faktiskt 13 grader ute,rena sommaren ;) så på med jackan ...kraaaaam <3

2010-04-27 @ 09:08:20
Postat av: elin

verkligen en helt underbar blogg..

beklagar verkligen sorgen även fast jag inte kände honom. men jag känner med dig..

jag hoppas att du fortsättter skirva blogg då jag följher den varje dag.. blir verkligen rörd utav ditt liv i bloggen.. tummen upp !

2010-04-30 @ 14:43:25
URL: http://eliinhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0