2010-04-27

Nu är denna dag slut, älsklingen kom för en stund sen och var sugen på nått "snacks", tyvärr hade jag bara lite popcorn och några hårda karameller att bjuda på! Försökte leta efter en film att titta på men vi hitta ingen bra, så det får väl bli vanlig tv innan vi gosar ner oss i sängen.
Imorgon blir det visst en stanrunda till me Natha, jag längtar så himla mycke till bröllopet ska bli så himla kul har bara varit på två stycken och den ena var min mammas och pappas då va jag 3 ;)
De flesta tycker att det är onödigt att gifta sig för att de anser att förhållandet bara tar slut då, men om förhållandet tar slut då så skulle de nog ha gjort de ändå. Det har ju ingenting med giftemål att göra, det är ju så fint och man lever bara en gång och då vill man väl uppleva de mesta som finns att göra i livet ?
Nu ska jag mysa ner mig i soffan eftersom jag som är på mysig idag har tänt ljus !
´Varsågoda och njut av ett riktigt hemmagjort kort som inte alls är så planerat, men de är heller inte första försöket ;) 
Sov sött...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0