2010-04-27

Det blev en låång dag på stan med mycket händelserika stunder, för de första så är de härligt väder ute har dock brönt mig i hela ansiktet från solariet igår och känner mig inte på topp i ansiktet. Det spelar ingen roll hur mycke foundation  jag använder eller hur ljus det lyser minsann igenom ändå!
Lotta ringde mig och berätta att det är bröllop den 15 Maj, jag måste ha en klänning ? Hittade en supergullig rosa klänning på gina , samt ett par ljusa jeans.
På H&M hitta jag en bikini, en svart skjorta och en väska så jag är nöjd med dagens shoppingrunda. Hann med en fika med Elli,Johanna,Daniella,Alexandra och Josse. Mycket trevligt!
Nu är jag hemma och tänkte göra lite mat snart,




Kommentarer
Postat av: wictoria

söt du är sophie!

2010-04-27 @ 18:09:52
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0